Krizové řízení organizací

Naši poradci a konzultanti, specialisté na krizový management Vám pomohou vyvést Vaši organizaci z krize a připraví ji na zpětné převzetí v konsolidovaném stavu, převzetí novým strategickým partnerem či k prodeji třetí straně.

Proč s námi?

Máme bohaté zkušenosti s řízením firem a organizací, optimalizací procesů, vyjednáváním s partnery, věřiteli, bankami, krizovým řízením a disponujeme vlastní kapacitou soudně znaleckých činností.

Jak na to jdeme?

Našim cílem je zachránit všechny efektivní, funkční a produktivní prvky, které zabezpečí chod organizace. Tyto prvky dále zefektivnit, zeštíhlit a stabilizovat. Nefunkční či neefektivní oblasti minimalizovat či opustit. Zúročit klíčové kompetence, minimalizovat náklady, dostat organizaci do kladných čísel s perspektivou trvalého růstu.

Tento proces obsahuje:

  • Stanovení cílů, ukazatelů úspěšnosti a kontextu s majiteli organizace, smluvní ujednání
  • Provedení úvodní analýzy stavu organizace, potvrzení o zahájení projektu
  • Převzetí řízení organizace se všemi pravomocemi a odpovědnostmi
  • Realizace krizového řízení, pravidelné vyhodnocování úspěšnosti
  • Převzetí konsolidované organizace původními majiteli či zahájení procesu přípravy na vstup nového partnera či prodej organizace
Zavoláme Vám

AB LINE, s.r.o.
Dolnoměcholupská 12
102 00 Praha 10

tel: +420 603 835 889

e-mail: info@abline.cz