Naši poradci a konzultanti, specialisté na krizový management Vám pomohou vyvést Vaši organizaci z krize a připraví ji na zpětné převzetí v konsolidovaném stavu, převzetí novým strategickým partnerem či k prodeji třetí straně.
Proč s námi?
Máme bohaté zkušenosti s řízením firem a organizací, optimalizací procesů, vyjednáváním s partnery, věřiteli, bankami, krizovým řízením a disponujeme vlastní kapacitou soudně znaleckých činností.
Jak na to jdeme?
Našim cílem je zachránit všechny efektivní, funkční a produktivní prvky, které zabezpečí chod organizace. Tyto prvky dále zefektivnit, zeštíhlit a stabilizovat. Nefunkční či neefektivní oblasti minimalizovat či opustit. Zúročit klíčové kompetence, minimalizovat náklady, dostat organizaci do kladných čísel s perspektivou trvalého růstu.
Tento proces obsahuje:
- Stanovení cílů, ukazatelů úspěšnosti a kontextu s majiteli organizace, smluvní ujednání
- Provedení úvodní analýzy stavu organizace, potvrzení o zahájení projektu
- Převzetí řízení organizace se všemi pravomocemi a odpovědnostmi
- Realizace krizového řízení, pravidelné vyhodnocování úspěšnosti
- Převzetí konsolidované organizace původními majiteli či zahájení procesu přípravy na vstup nového partnera či prodej organizace