Řešení sporných nebo náročných pojistných událostí

07.02.2018

A tohle znáte?


„Při řešení škody na mém majetku mám dojem, že likvidátor pojišťovny hájí pouze zájmy pojišťovny, používá různé termíny, které jsou po mne neznámé, odkazuje se na nějaké vyhlášky ev. paragrafy a snižuje pojistné plnění, které je pojišťovna ochotna vyplatit nebo neúměrně posunuje dobu výplaty peněz. Nemám žádného partnera, který by hájil mé zájmy, Sám na to nestačím. Potřebuji plnění, abych mohl dál podnikat. Už mě unavuje další věčné dokládání věcí, které mě připadají s mým případem nesouvisející. Zároveň nemám peníze, abych si platil právníky, musím dělat svůj business.“

Právě Vám nabízíme naše služby při řešení sporných nebo náročných pojistných událostí. Hájíme zájmy našich klientů při vyjednávání s pojišťovnami, při stanovování škody a reálné újmy. Proces likvidace vedeme s cílem rychlé výplaty finančních prostředků našemu klientovi.

Služby nabízíme při řešení pojistných událostí, kdy předpokládané pojistné plnění je vyšší než 500 tis (škoda po odečtu spoluúčasti).

Zavoláme Vám

AB LINE, s.r.o.
Dolnoměcholupská 12
102 00 Praha 10

tel: +420 603 835 889

e-mail: info@abline.cz